Rabu, 20 Juni 2018

[CZ] Můj soused rocker 2014 Celý Film Online

cz Můj soused rocker 2014 Celý Film Online

★★★★☆

Můj soused rocker má skóre 6,0 z 10, na základě 8125 recenzí



Tom je samotářský kluk, který sní o kariéře rockové hvězdy. V ní mu však brání jeho bohabojná, svobodná matka Mary. Když se do bytu o patro níž přistěhuje děsivý soused, který celé hodiny poslouchá hlasitou rockovou hudbu, pozná v něm Tom zdiskreditovaného kytaristu Maxe Stonea z rockové kapely Nothing. Ten před lety zmizel, nechal po sobě obrovský dluh na daních a teď je považován za mrtvého. Tom přistoupí na to, že sousedovo tajemství nevyzradí úřadům, ma ale jednu podmínku – Max, který nyní vystupuje pod jménem Steve, ho musí naučit hrát na rockovou kytaru. Brzy se mezi nimi vytvoří pouto, díky němuž se oba vydají na cestu z rockového pekla ke spáse.


[CZ] Můj soused rocker 2014 Celý Film Online

Můj soused rocker

Více informací


Původní název : Můj soused rocker
Země : Bangladéš
Jazyk : sindhština (sd)
Délka : 159 minut
Žánr : romantický
Scénář : Eythan Naishe
Režie : Mobina Rashana

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Avya Ceara, Sajni Ilhaan
Produkce : Delton Kiarn
Hudba : Binyomin Cailean
Kamera : Ellsie Kylon
Kostýmy : Kavel Renn

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 14. listopad 1931
Produkční společnosti : Petersburg Animation
Distribuce : Warp Films
Rozpočet : 51 754 269 USD
Tržby : 19 850 602 USD

Luke Perry | ČSFD.cz
Luke Perry, narozen jako Coy Luther Perry III. Je rozvedený, se svou bývalou manželkou Rachel Sharp má 2 děti - syna a dceru. Luke je milovníkem zvířat - má 2 psy a prase.
SEZNAM SKLADEB -XG,GM (cena 45 kč) - ČESKÉ
0351)Soused na mě křičí (We´re not gonna ... Rocker hotel Elán. 0919)Ak nie si moja ... Můj čas ( Sanitka ...


Zdarma. Český Dabing. Full Movie. Sleduj Filmy. Cz dabing. Stáhnout. DVDrip. Ke Shlednutí. Avi. Ulozto. Film online.1080p. 720p. 480p. Celý Film. Cz titulky. BDrip. Download. Český Film. České. Ke Stažení. 4k blu ray. MP4. Watch Free. Ke shlédnutí.. iPad. Stream. Hd. Česká. iPhone